آرچی تایم

اس ام اس و جوک

آرچی تایم

اس ام اس و جوک

تاثیر حشره کش برقی خوب در منزل

تاثیر حشره کش برقی خوب در منزل 

به همین خاطر هم هست که بیشتر کشاورزان و افرادی که در کارخانه و تولید مواد حشره‌ کش کار می ‌کنند، از ناراحتی ‌های ریوی و آلرژی ‌های شدید رنج می‌ برند
تاثیر حشره کش برقی خوب
وقتی این سموم از طریق دست و پای حشرات وارد گردش خون آن ها می ‌شود، خون ‌ریزی داخلی در بدن این موجودات ریز موذی رخ می ‌‌دهد و به این ترتیب، آن ها می ‌میرند

نفس استفاده از اسپری های شیمیایی یعنی استفاده از مواد سمی برای نابودی حشرات ، این مواد سمی ممکن است به خود افراد منزل نیز آسیب برسانند
تاثیر حشره کش برقی خوب
به دلیل ایجاد آلرژی در بلند مدت برای انسان مضرند.
تاثیر حشره کش برقی خوب
 سیستم الکترومغناطیس این دستگاه برای موجوداتی مثل سوسک ها و موجوداتی که داخل دیوارها و... می باشند، بسیار مفید بوده و دیواری در مقابل ورود هرگونه حشره و موجودی به مکان شما ایجاد می کند
تاثیر حشره کش برقی خوب

تنها نکته قابل ذکر این است که پرتوهای ماورای بنفش ساطع شده از این وسایل، حاوی مواد گندزدایی هستند که می‌ توانند به مرور زمان روی بافت ‌های زنده بدن انسان تاثیر بگذارند و بیماری ‌های پوستی یا حتی در برخی از موارد، انواع سرطان‌ ها را در پی داشته باشند.
تاثیر حشره کش برقی خوب
از مهم ترین نکاتی که حین انتخاب یک محصول حشره کش  باید به آن توجه کنید، موثر و کاربردی بودن، نداشتن عوارض برای سلامت و ساده بودن کار با آن است.

علایم مسمومیت با حشره‌کش‌ها به دلیل تحریک‌ گیرنده‌هایی تحت عنوان «موسکارینی» ابتدا به صورت سرماخوردگی در فرد بروز می‌کند، به صورتی که ممکن است آبریزش بینی، اشک ریزش و آبریزش از دهان، تعریق پوستی و تنگی مردمک چشم را به همراه داشته باشد و چنانچه این مسمومیت شدت بیشتری داشته باشد، مقدار زیادی سم وارد بدن شود و ریه‌ها را درگیر کند، مجاری تنفسی دچار تنگی شده و ترشحات در این مجاری افزایش می‌یابند و بیمار دچار مشکلات تنفسی و حتی مرگ می‌شود.
تاثیر حشره کش برقی خوب
اگر می ‏خواهید در و پنجره‌ های خانه را باز بگذارید و از هوای خنک بیرون لذت ببرید، حتما روی پنجره‌ ها توری نصب کنید و در اولین فرصت هم یک در توری ‌دار آلومینیومی را کنار در بالکن یا بهارخواب‌ تعبیه کنید.
تاثیر حشره کش برقی خوب
انسان و حتی حیوانات خانگی هم نمی توانند صدای این دستگاه را، بشنوند و به عبارتی ضرری برای سلامت ما ندارند ولی برای حیوانات ریز و پشه و مگس آزاردهنده اند. از این دستگاه ها می توان برای محیط های کوچک استفاده کرد.



این روزها حشره ‌کش‌ های برقی در بسیاری از خانه ‌ها و رستوران‌ ها استفاده می ‏شود. درباره استفاده یا عدم استفاده از این حشره‏ کش ‏ها دلایل علمی و اثبات شده ‏ای در دست نیست.
تاثیر حشره کش برقی خوب
برخورد فیزیکی را بهترین راه مبارزه با حشرات می ‏دانند
تاثیر حشره کش برقی خوب
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.